kolektiv autorů – Město mezi zelenými kopci


Povídkové soubory jsou fajn. Člověk může číst povídky s větším časovým odstupem a nemusí udržet v hlavně spletité děje.  Od antologie Město mezi zelenými kopci, vydané v roce 2018, jsem očekávala přesně něco takového. Jenže…

Těšila jsem se na barvité a rozmanité povídky, ze kterých bude léto doslova sálat, zvláště, když měly být tematicky letně laděny.

I jména autorů slibovala příjemné počtení. Vždyť kdo by se netěšil na Alenu Mornštajnovou, Michala Viewegha, Miloše Urbana či Pavlu Horákovou.

Výsledkem bylo ale zklamání. Z osmi povídek se mi do paměti hlouběji nevryla ani jedna z nich.

Možná jsem lehce naivní, ale k létu si spíše zařadím veselé a vtipné čtení, než lehce melancholické vyprávění. A takovýto nádech si zachovaly téměř všechny příběhy.

Vedle již uvedených autorů se s v antologii zvěčnili: Ivana Myšková, Martin Goff, Petr Staněk a Klára Notaro.

Mým favoritem mezi povídkami ve Městě mezi zelenými kopci je povídka Ve vlastní šťávě.
Ačkoliv se jedná o útlou, sto dvacet stran dlouhou knížku, najít jen jeden příběh, který mě zaujal, je opravdu málo.

Škoda, těšila jsem se na víc...

PS: Tak schválně, až budete Město číst, dejte mi vědět, jak se knížka líbila vám. 😊

Hodnocení: 5 z 10




Webové odkazy:


Komentáře

Oblíbené příspěvky