Dobrou chuť vespolek! – Rafaelo na plech


Dlouho jsem zvažovala, zda se pustit do nějaké kulinářské rubriky. Jsem sice nadšená labužnice, na jídle se nenechám šidit a miluji pečení, ale jinak jsem amatér. Nechci si hrát na velkého kuchaře ani cukráře. A tak vám v téhle nové rubrice budu přinášet jednoduché recepty, které vám určitě zachutnají!


A hned první recept, který vám ukážu, bude extra snadný a bude vonět po kokosu.

Ingredience:

- na jeden hluboký plech
2 hrnky polohrubé mouky
1 kypřicí prášek do pečiva
1 vanilinový cukr
½ hrnku cukr krystal
2 celá vejce
1 hrnek mléka
½ hrnku oleje
2 lžíce rumu
pozn.: Jako měrku beru klasický 250 ml hrneček



Posyp:

1 hrnek kokosu + ½ cukru krystal
1 smetana ke šlehání (30% a více)



Postup:

Tyto řezy jsou extrémně jednoduché na přípravu.
1. Smíchejte mouku s kypřicím práškem.
2. Přidejte ostatní suroviny.
3. Řádně promíchejte.
4. Dejte na plech.
5. Posypte plech s těstem směsí z kokosu a cukru.
6. Dejte péct do rozehřáté trouby.
7. Pečte na 170° asi 25 minut (- každá trouba peče přeci jen trochu jinak… Po 20 minutách zkuste do těsta píchnout špejlí, jestli se těsto lepí.). Kokos s cukrem během pečení krásně zhnědne.  
8. Na upečené řezy, ještě horké, nalijeme rovnoměrně jednu šlehačku.


A dobrou chuť!

PS: Celý recept jsem udělala i v bezlepkové a bezlaktózové podobě. Jen jsem místo mléka dala bezlaktózovou zakysanou smetanu. 😊 


Komentáře

Oblíbené příspěvky