Ďábel by měl nosit PRADU


Ďábel by měl nosit PRADU. A Bůh zase VERSACE. Italské značky podle mě nejlépe vystihují dokonalost. 


A když vyhraju v téhle blogerské výzvě, protože soutěžím o oblečení z Heureka.cz, obleču se celá do italských značek. A abych si nerozhněvala ani jednu mocenskou stranu, obleču se půl napůl. A konečně si budu moct vychutnat ten pocit, který měla Anne Hathaway v hollywoodském snímku The Devil wears Prada, když prvně držela v rukou kabelku dražší než její tříměsíční nájem.

Kdyby ďábel nosil Pradu a Bůh Versace, byl na světě klid, protože všichni by měli módní talent od Boha a v případě, že by se jim outfit stejně nepovedl, módní peklo by vypadalo jako právě nově navržená kolekce Miuccia Prada. Takže vlastně taky dobrý. 
Teď se (být alespoň průměrnou celebritou) bojím vyjít na ulici, abych nedostala pod svoji fotku komentář, že mi absolutně chybí vkus, že nemám vlastní názor na módu, že mi neladí ponožky a že k mé pleti se hodí spíše teplé odstíny.

Jelikož ale ďábel nenosí Pradu a Bůh zase Versace, jelikož já soutěžím a ještě jsem nevyhrála a jelikož je koronavirová karanténa, spokojím se s mým dokonalým outfitem.

Naprosto mi vyhovuje, protože je:
- pohodlný
- umí se velmi dobře a sakra rychle se přizpůsobit mým aktuálním křivkám
- protože má aktuálně svěží jarní barvy
- mi ladí k očím
- protože snese celoroční nošení
- protože je velmi ekonomicky výhodný a cenově dostupný téměř všem vrstvám
- protože skvěle padne do našich podnebných podmínek
- protože je prostě jen můj!

Dovolte, abych vám představila moji peřinu!


Navíc, v současné době, kdy se všichni schováváme za roušku a za hashtag #stayhome, je peřina nejen ideálním oblečením, ale také dokonalým parťákem, který neprotestuje, když si na něj rozprostřete čokoládu, který neprotáčí panenky, když začínáte koukat na další díl House of cards na Netflixu, kterému nevadí, když si na něj lehnete s mastnými a nemytými vlasy a který si významně nepovzdychne, když do něj zabalíte své krásné neforemné a lehce rosolovité tělo, jenž tak jistě bude po skončení karantény zdobit nejednu z nás.

Ať si klidně ďábel nosí Pradu a Bůh zase Versace. Já si nosím peřinu a je mi v ní překrásně!

Zůstaň v posteli,
obleč si peřinu,
v ní budeš 
stylová,
zahraj si na Bonda
zachraň svět, 
zakousni oplatku,
seď hezky na 
zadku,
ať vše je zase 
v pořádku. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky