Tipy blonďaté kávomilky: CAFEFIN, Praha

A protože se nám dnešním dnem po více než dvou měsících otevřely i vnitřní prostory kaváren, přicházím k vám právě dnes s novou rubrikou, ve které vám povím mé tipy, kde si dát dobrou kávu, příjemně si posedět a dát si i něco dobrého na zub. Vážení a milí, začínáme!


NÁZEV: CAFEFIN

ADRESA: náměstí Jiřího z Poděbrad 1407/4, Vinohrady, Praha 2

ANOTACE

Jako první vám představím kavárnu (a bistro), kterou snad ani instagramovým uživatelům není potřeba představovat. CAFEFIN patří k jedné z nejpostovanějších a nejfotografovanějším kavárnám na české instagramové scéně. A tak, když se mi naskytla příležitost pobýt si jen tak den v Praze, zašla jsem právě tam.

S prvním, s čím musíte u takových profláknutých kavárnách počítat, je větší obsazenost. Já měla štěstí, jedno místo jsem pro sebe sehnala.

CO JSEM OCHUTNALA

Nemohla jsem ráno a návštěvu kavárny začít ničím jiným než kafem! Další věc, se kterou musíte počítat, jsou většinou o trochu vyšší ceny. Nicméně, cena flat white je 68 Kč, což je sice o trochu víc než někde mimo Prahu, rozhodně to ale není nic hrozného. A kafe bylo skvělé! Snad ještě víc mě potěšil šálek, ve kterém mi kávu přinesli.



Jelikož jsem nemusela nikam spěchat a přepadl mě hlad, dala jsem si avokádový toast. Už hodně dlouho jsem toužila ho ochutnat. Byl výborný a sytý, takže mi vynahradil i oběd. Překvapila mě tedy slaná kombinace toastu se sladkými borůvkami, ale výsledek jsem si pochvalovala.

K pití jsem okusila limonádu z dračího ovoce. Dobrá byla, ale i tak prostě zbytečně drahá.


CELKOVÁ ATMOSFÉRA

Prostředí kavárny na mě celkově udělalo dobrý dojem. Působí prostorně a industriálně. Tím, že se jedná ale o velmi známou kavárnu, nepočítejte s moc velkým klidem. Pokud jste zvyklí v kavárnách číst, pracovat či odpočívat, raději zamiřte jinam. Stejně tak doporučuji, v případě, že by vás na kávu dorazilo více, zavolat si do CAFEFIN předem a raději si zarezervovat stůl.

Musím vyzdvihnout personál kavárny. Ačkoliv bylo v lokále plno, byla obsluha usměvavá, ochotná a příjemná.

V nápojové nabídce vás asi nic moc nepřekvapí, kromě běžné kávové nabídky se zde setkáte i s alkoholickými nápoji, domácími limonádami či čaji.

Pozor, pokud se sem chystáte na jídlo. CAFEFIN má dva jídelní lístky: dopolední/brunchový do 11 hodin a odpolední od 12 hodin.

V jarních a v letních měsících kavárna nabízí posezení i venku na ulici, s krásným pohledem na kostel Nejsvětějšího srdce Páně.  


PS: Já kavárnu navštívila v únoru, tzn. ještě před koronavirovým nouzovým stavem. Možná se lehce změnila nabídka kavárny, možná se lehce upravily ceny. 



OTEVÍRACÍ DOBA

PO – SO

9:00 – 20:00

NE

9:00 – 19:00

HODNOCENÍ: 8 z 10

WEBOVÉ ODKAZY

Instagram

Facebook

 


Komentáře

Oblíbené příspěvky