Když už je 4. ledna


Pravidelně se na Silvestra a v prvních dvou třech dnech nového roku vyrojí všude možně různá předsevzetí, ohlížení za starým rokem, bilancování a balancování, očekávání, co nám přinese rok následující. Zkrátka, nemohu se ubránit pocitu, že jde o sentiment, který je rok od roku snad čím dál tím víc podobnější...

No, abych se vám přiznala, nejsem takový typ. I kdybych chtěla a občas by se mi to i docela hodilo.
Jako třeba v létě, kdy jsem měla rozplánované celé prázdniny. Po všech stránkách. Vyvážená a zdravější strava, pravidelný pohyb, rozvoj mého vnitřního světa…
Jo, vydrželo mi to týden, maximálně deset dnů.
I když jsem se snažila, a dokonce jsem si sepsala i TO DO LIST, nebylo to nic platné.
U mě se totiž doslova vyplnilo rčení: Nevydrží ani do švestek.

A tak jsem si řekla, že když už je toho čtvrtého ledna a opadl snad ten největší novoroční nápor, pronesu před vámi takový můj plán na letošek.

Slibuji, že se pokusím zapracovat na tom, abych dokázala splnit to, co si slíbím!

Ať je to třeba spravování ponožek, dočítání knížek (i když vás třeba nebaví), dodržování pitného režimu, omezení čokolád, více sportování, nebo chodit spát dřív než o půlnoci.

A za rok se podíváme, jestli jsem to dokázala…


Tak úspěšný a šťastný nový rok i vám! 








Komentáře

  1. No spárování ponožek je základ :-D Přeji krásný rok 2019 plný splněných slibu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad se mně alespoň tohle letos podaří dotáhnout do konce! :D Krásný rok 2019 i Vám! =)

      Vymazat
  2. Držím pěstí, já si řekla, že začínám od pondělí:-)).
    Měj se fajn,
    ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu! Uvidím, kam to letos dotáhnu.. :D Hezký rok 2019! =)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky